Cílem je zlepšit komfort a bezpečnost cestujících i provozu vlaků. Stavba by měla trvat do roku 2025 a stát 3,2 miliardy korun.
Havířov je poslední velkou stanicí v Moravskoslezském kraji, která nemá bezbariérový přístup k nástupištím. To se změní po rekonstrukci, která zahrne i prodloužení podchodu do části Šumbark. Zde železnice tvoří bariéru mezi obyvateli.
Kromě toho se obnoví i železniční trať, mosty a propustky. Na stanici se instaluje nové zabezpečovací a sdělovací zařízení a trakční vedení. Díky tomu bude možné zajet vlakem až do zastávky Havířov střed ve směru od Ostravy.
29. května 2023 Modernizace stanice Brno-Královo Pole je na dosah
Plánovaná renovace druhé nejrušnějšího nádraží v jihomoravské metropoli se blíží ke svému závěru. Správa železnic vyhlásila soutěž na dodavatele celkové rekonstrukce stanice […]
19. října 2021 Rekonstruované nádraží v Jedlové nabízí ubytování Přímo na nádraží se otevírá první ubytovací zařízení, které se nachází se v rekonstruované výpravní budově v železniční stanici Jedlová na Děčínsku. Ta dostala svůj název podle blízké […]
8. listopadu 2023 Malby místních umělců zdobí železniční podchod v Berouně Podchod pod železniční tratí ve Svatojánské ulici na Závodí zdobí díla berounských výtvarníků Tomáše Petříčka a Václava Matouška a studentů místní střední pedagogické školy. Tak byla […]
16. října 2023 Vůz Ečs oslavuje své výročí: 50 let pražského metra Dnes, před padesáti lety, se do pražského metra dostaly první vozy Ečs. Tato událost zaznamenala významný okamžik v historii metra v Praze. Vůz Ečs, známý také pod ruským označením 81-709, […]