Cílem je zlepšit komfort a bezpečnost cestujících i provozu vlaků. Stavba by měla trvat do roku 2025 a stát 3,2 miliardy korun.
Havířov je poslední velkou stanicí v Moravskoslezském kraji, která nemá bezbariérový přístup k nástupištím. To se změní po rekonstrukci, která zahrne i prodloužení podchodu do části Šumbark. Zde železnice tvoří bariéru mezi obyvateli.
Kromě toho se obnoví i železniční trať, mosty a propustky. Na stanici se instaluje nové zabezpečovací a sdělovací zařízení a trakční vedení. Díky tomu bude možné zajet vlakem až do zastávky Havířov střed ve směru od Ostravy.
29. května 2023 Modernizace stanice Brno-Královo Pole je na dosah
Plánovaná renovace druhé nejrušnějšího nádraží v jihomoravské metropoli se blíží ke svému závěru. Správa železnic vyhlásila soutěž na dodavatele celkové rekonstrukce stanice […]
19. října 2021 Rekonstruované nádraží v Jedlové nabízí ubytování Přímo na nádraží se otevírá první ubytovací zařízení, které se nachází se v rekonstruované výpravní budově v železniční stanici Jedlová na Děčínsku. Ta dostala svůj název podle blízké […]
28. března 2024 Je čas pro renovaci odbavovací haly na pardubickém hlavním nádraží Správa železnic uzavřela kontrakt s firmami Chládek a Tintěra, Pardubice a Eurovia na renovaci zbývající části pardubického hlavního nádraží. Tato fáze projektu zahrnuje obnovu odbavovací […]
26. března 2024 Modernizace a úspory: Úspěchy Železniční správy v roce 2023 Železniční správa zaznamenala loňský nárůst příjmů a úspory díky nižší spotřebě energie.
Dnešní schválení účetní závěrky za rok 2023 ze strany správní rady Železniční správy ukazuje na […]