V Ústí nad Labem testují nové informační panely ve vozech MHD


V nových trolejbusech pořízených v rámci IPRM Mobilita mohou cestující vidět nové informační panely, které aktuálně testuje Dopravní podnik města Ústí nad Labem. Díky vynikající spolupráci se společností BUSTEC je Ústí nad Labem prvním městem v ČR, které může otestovat tuto novinku. Instalované typy panelů jsou cenově srovnatelné s panely, které jsou využívány nyní.

„Občané čekající na zastávce MHD jistě v aktuálním podzimním pošmourném počasí ocení fakt, kdy již na dálku získají základní viditelnou vizuální informaci o tom, jaká linka právě přijíždí. Toto jistě přivítají zejména naši starší spoluobčané, a maminky školáčků – prvňáčků, kteří se ještě nemohou rychle zorientovat v čísle blížícího se vozu. Nový informační panel nabízí vskutku výraznou a nezaměnitelnou barvu a v porovnání s původním panelem jde o rozdíl skutečně markantní. Změna barvy je v reálném čase, vše řídí řidič pomocí ovládací jednotky umístěné v kabině vozu, a zařízení umožní vyměnit třetinu barev na celém informačním panelu. Tento výrobek se používá zatím jen ve zhruba 50 % výbavách vozů hromadné dopravy ve městech západní Evropy, v České republice zatím ne, ústecký Dopravní podnik je první.“ uvedl výkonný ředitel Dopravního podniku města Ústí nad Labem ing. Radek Chobot.

„Ústecký Dopravní podnik ve snaze nabídnout našim cestujícím opět něco navíc, zahájil zatím testovací provoz tohoto zařízení, ale v budoucnu bychom rádi vybavili všechny nové vozy pořízené v rámci IPRM Mobilita tímto jedinečným a v České republice zatím nepoužívaným informačním panelem typu LED RGB/kombi, kdy základní předností tohoto panelu je výrazná barevnost požadované informace (číslo linky apod.), a dále možnost nastavit barvy číslic na jednotném pozadí tak, aby byly odlišné. Proto tak může maminka říci svému školáčkovi, že ten trolejbus, kterým bude cestovat ze školy, musí mít číslo modré, že to je to správné. Stejně tak je možno nastavit barvu tak, aby hned z dálky bylo vidět, že přijíždí vůz bezbariérový, nebo že do vozu, který přijíždí kolem dvacáté hodiny, se již musí nastoupit předem“ představil novinku ing. Radek Chobot.

 


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 2,19451 s | počet dotazů: 202 | paměť: 20311 KB. | 02.05.2024 - 00:32:51