V Plzni se staví nový most
V pondělí 12.11.2012 byla zahájena první etapa rekonstrukce Jateční třídy, jejíž součástí je i stavba nového mostu přes Berounku. Rekonstruovaný úsek silnice II/231, kterým v současné době projíždí denně více než 21 tisíc automobilů, má po opravě zachytit významný podíl tranzitní dopravy městem.
Nový most bude dlouhý 124 metrů a povede dopravu ve výšce 10 metrů nad hladinou řeky. Most povede areálem staré a nyní opuštěné ČOV. Rekonstrukce se dočká i historický Masarykův most, prohlášený v roce 1997 za nemovitou kulturní památku. Most bude opraven a bude sloužit pěším a cyklistům. Svého času se jednalo o nejdelší betonový most v republice. Masarykův most byl uveden do provozu v roce 1922.
Město Plzeň se na stavbě mostu za 264 milionů korun bude podílet částkou ve výši 37 milionů korun. Část stavby, kterou realizuje Plzeňský kraj je z 85 procent spolufinancovaná z fondů EU, konkrétně se jedná o Regionální operační program Jihozápad.
V současné době jezdí doprava přes most náhradní, přes který lze přejíždět povolenou rychlostí 20 km/h je v současné době pro řidiče tím nejkritičtějším místem. V dopravních špičkách se zde tvoří dlouhé kolony vozidel a problémy mají i vozidla rychlé záchranné služby. Po dokončení nového mostu v roce 2014 by běl být provizorní most odstraněn.