Společnosti DODO se daří rozšiřovat své služby v Maďarsku
Technologicko-logistické společnosti DODO se po úspěchu na domácí půdě daří své služby rozšiřovat také do řady evropských zemí, přičemž jednou z dosud nejúspěšnějších expanzí je ta maďarská. Během dvou let fungování se společnosti podařilo oslovit nejsilnější značky napříč segmenty – od maďarských poboček sportovního řetězce Hervis, sítě drogerií Rossmann a lékáren BENU, až po KFC. Vozový park DODO na maďarském trhu čítá téměř dvě stovky aut a kurýři rozváží zboží či potraviny nejen v hlavním městě Budapešti, ale prakticky ve všech větších maďarských městech.
Společnost DODO se dlouhodobě snaží své kompetence a služby přizpůsobovat aktuálním trendům. Vlivem rostoucí konkurence v e-commerce i vyšších nároků ze strany zákazníků, se tak soustředí především na zlepšení rychlosti a přesnosti v doručování a na snižování uhlíkové stopy městské logistiky. Cílem DODO v následujícím období je na maďarském trhu dále posilovat, etablovat se ale chce také na dalších. V současnosti se intenzivně věnuje zejména expanzi na německý a rakouský trh, kde firma aktivně buduje lokální management. Firma pak úspěšně působí také na sousedním Slovensku, v Polsku či Bulharsku.
DODO vzniklo v roce 2015 jako start-up se službami osobního asistenta. Firma postupně rozšířila svoje služby v oblasti logistiky a spustila rozvoz v největších českých městech. V roce 2018 firma expandovali na Slovensko a do Polska.
ZDROJ a foto:
DODO