Mailstep nabízí službu „Večer objednáno, zítra dodáno“


0 0 votes
Hodnocení článku

Díky službě „Večer objednáno, zítra dodáno“ jsou i večerní objednávky vychystávány ještě tentýž den a zapojení dopravci je doručují již následující den. V pilotní fázi projektu Mailstep navázal spolupráci se Zásilkovnou a k iniciativě se připojují také společnosti PPL a GLS. Na nejvyšší standard služeb bez jakýchkoli příplatků tak nově dosáhnou i střední a malé e-shopy. Společnost Mailstep jako následuje Alzu a ve spolupráci se Zásilkovnou, PPL a GLS výrazně zrychluje expedici zásilek a všem e-shopům, které Mailstepu svou logistiku outsourcují, umožní i večerní objednávky doručit hned druhý den. Za účelem zrychlení logistické centrum v pražských Horních Počernicích navýšilo personální kapacity a zavedlo rovněž nedělní směny, díky kterým jsou hned v pondělí doručovány i víkendové objednávky. Oproti dosavadním tržním standardům se jedná o podstatný posun, navíc v ceně standardních služeb. Doposud byla valná většina e-shopů schopna do druhého dne doručovat jen dopolední objednávky, jelikož dopravci zásilky běžně svážejí na depo hned po poledni.

Od posunutí takzvaného „cut-off time“ na 19:30 se očekává nejen zvýšení spokojenosti zákazníků více než stovky e-shopů, kteří svěřili svou logistiku do rukou Mailstepu, ale také další posouvání standardů v rámci celé e-commerce. „Český zákazník má při nákupech na výběr zhruba z 50 tisíců e-shopů. Naším cílem je být pro obchodníky partnerem, který jim v takto ostré konkurenci pomůže nejen udržet stávající zákazníky spokojené, ale také získat nové a posílit svou tržní pozici,” popisuje Martin Beneš, CEO společnosti Mailstep.

V pilotní fázi se do projektu zapojila Zásilkovna, která večerní objednávky doručí po celé České republice i na většinu území Slovenska. „V Zásilkovně se dlouhodobě snažíme přinášet služby a produkty, které usnadňují život nejen našim zákazníkům, ale také partnerům z řad e-shopů. Proto máme velkou radost, že jsme součástí projektu, který posune nejen zákaznickou zkušenost, ale celý e-commerce trh opět o úroveň výš. Do projektu zapojujeme naše služby v plné šíři a zákazníci se mohou spolehnout na rychlé doručení večerních online nákupů domů, na výdejní místa i do Z-BOXů,“ říká Pavel Todt, Chief Operations Officer ve společnosti Zásilkovna.

 

Zdroj a foto:

Mail Step a.s.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
0 0 votes
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 2,80545 s | počet dotazů: 210 | paměť: 20497 KB. | 19.09.2024 - 14:03:37