Další rozšíření linek RegioJet vyžaduje nový palubní personál
Již nyní zaměstnává RegioJet cca 120 členů špičkového týmu palubní zákaznické péče a nově hodlá zaměstnat nejméně dalších několik desítek stevardek a stevardů pro vlaky IC RegioJet.
Dne 26.6.2012 zveřejnila na svých stránkách společnost Student Agenci informaci pro zájemce o službu na palubě RegioJet. Všichni členové palubního personálu procházejí školením a musí se chovat dle manuálu práce palubního personálu. Mezi povinnosti patří např.
- Servis a informace zákazníkovi před a během cesty
- Obsluha s objednaným občerstvením, denním tiskem a dalšími službami
- Odbavení zákazníků – kontrola dokladů, prodej dokladů na palubě vlaku
- Dohled nad čistotou toalet a dalších prostor ve vlaku během cesty
- Palubní prodej občerstvení, zboží a služeb
Zájemci, kteří mají nejméně středoškolské vzdělání s maturitou a domluví se také anglicky nebo německy a mají zájem o práci v dynamickém prostředí společnosti s firemní kulturou postavenou na zákazníkovi mohou zaslat svůj životopis na zamestnani@regiojet.cz.