Jezdí se po dálnici D8 z Prahy až do Drážďan.
Dnešním dnem je uveden do provozu 23,4 km dlouhý úsek dálnice D8 z Ústí nad Labem na německou hranici. Dál je napojení saskou dálnicí A17 směrem na Drážďany. Řidiči budou na nově vybudované trase užívat i dva tunely, z nichž tunel Panenská, s délkou přes dva kilometry, je v současné době nejdelším tunelem v České republice. ( foto v článku )Nový úsek dálnice D8 se začal stavět v roce 2004 a náklady dosáhly 19 miliard korun. Trasa není zcela dokončená a chybí úsek 16,5 km dlouhý mezi Lovosicemi a Řehlovicemi. Stavba této části se opozdila díky žalobám, které podalo ekologické sdružení Děti země. Dokončení uvedeného úseku je plánováno na rok 2009 – 2010. Do té doby budou řidiči muset užívat náhradní trasy – viz. článek o stavbě D8 , kde jsou i fotografie z výstavby. Dokončený úsek dálnice D 8 je největší dopravní stavbou Ústeckého kraje.