Kolik budou stát nové parkovací automaty pro Prahu?


Pražské zastupitelstvo dnes 19.6.2014 schválilo odůvodnění veřejných zakázek Dodavatel služby provozu zón placeného stání v hlavním městě Praze a Centrální informační systém zón placeného stání v hlavním městě Praze. Odůvodnění obou zakázek projednala a doporučila Rada hl. m. Prahy 10. června 2014. Jedná se o dvě důležité zakázky pro nový systém placeného stání, který bude etapovitě zaváděn na území hlavního města.

 „Zřizovatelem nového systému zón placeného stání zůstane Hlavní město Praha, které bude příjemcem i všech tržeb z provozu těchto zón,“ připomněl náměstek primátora hl. m. Prahy Jiří Nouza. „Správu bude zajišťovat Technická správa komunikací hlavního města Prahy, která si pro vybrané dodávky a služby vybere v těchto veřejných zakázkách příslušné dodavatele.“

Předpokládaná cena zakázky „Dodavatel služby provozu zón placeného stání v hl. m. Praze“ je 893 300 tis. Kč. Zahrnuje zejména dodávku, instalaci, provoz, údržbu a obnovu parkovacích automatů. Dále instalaci, údržbu a obnovu svislého a vodorovného dopravního značení a také zúčtování přijímaných plateb za parkování. Smlouva s vybraným dodavatelem by měla být uzavřena na 5 let.

Pokud jde o zakázku „Centrální informační systém zón placeného stání v hl. m. Praze“, její předpokládaná cena je 46.500.000 Kč. Dodavatel by měl zajistit dodávky a služby potřebné pro provoz a údržbu centrálního informačního systému, pro archivaci všech dat a pro jejich sdílení všemi spolupracujícími a navazujícími systémy a registry. Smlouva se předpokládá na dobu neurčitou s výpovědní dobou dle zákona.

Vzhledem ke zveřejnění očekávaných nákladů pro obě zakázky bude zajímavé, jak výběr dodavatelů dopadne. S ohledem na lukrativnost zakázky je možné očekávat zájem firem i zajímavé cenové nabídky.

 


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 2,55747 s | počet dotazů: 204 | paměť: 20785 KB. | 21.11.2024 - 15:47:08