Signals bude na veletrhu CEBIT 2018 prezentovat možnosti influencer marketingu a online komunikace
Veletržní správa Deutsche Messe a blogfoster organizují na veletrhu CeBIT největší evropskou akci pro kreativce, ovlivňovatele trhu & marketingové experty. Signals je největší evropskou akcí pro pro influencer-marketing a online komunikaci. Bude mít svoji premiéru na novém obchodním festivalu CEBIT v červnu 2018 a jde o joint-venture mezi organizátorem veletrhu, veletržní správou Deutsche Messe, a blogfoster, přední německou platformou pro influencer-marketing. V pátek na veletrhu CEBIT vystoupí více než 60 mluvčích z Německa a ze zahraničí na dvou pódiích, aby v rámci Signals prezentovali vizionářské koncepce a technologie pro influencer marketing.
„Platforma Signals je nejen nový konferenční formát, ale také logická evoluce: sdružuje formáty veletrhu CEBITu a blogfosteru a zaměřuje se na všechny social influencer v rámci aplikace Instagram, webové stránky Pinterest, Youtube, blogů – zkrátka na všechny, kdo chtějí prostřednictvím sociálních kanálů vydělat peníze,“ říká výkonný ředitel společnosti blogfoster Jan Homann.
Blogfoster svou technologickou platformou automatizuje kooperaci mezi značkami a influencery. S dosud více než 15.000 úspěšnými kampaněmi je nejvyužívanější platformou na trhu. Nárůst influencer marketingu na trhu je od roku 2017 do roku 2020 odhadován na 56% ročně. Influencer marketing je proto nyní v rámci marketingu považován za nejvíce rostoucí disciplínu. Simon Staib, spoluzakladatel a vedoucí nákupu ve společnosti blogfoster, zdůrazňuje: „Influencer marketing není krátkodobý trend, ale živá budoucnost komunikace s cílovými skupinami – platforma Signals reaguje na stoupající potřebu informací a jejich výměnu.“ Blogfoster má v německy a anglicky mluvícím prostoru 35.000 registrovaných profilů bloggerů a influencerů. V Evropě dosahuje počet přístupů 60 milionů.
Oba organizátoři hodlají formát Signals během následujících let v Německu, ale i v mezinárodním měřítku dále rozšířit. „Spolupráce s blogfoster má pro nás velký strategický význam. Veletrh CeBIT důsledně pojímáme jako festival byznysu se zaměřením na inovace a digitalizaci a soustředíme se ještě více na to, co bude zítra hýbat a iniciovat ekonomiku a společnost,“ říká Oliver Frese, člen představenstva veletržní správy Deutsche Messe AG. „Doplníme proto známé součásti veletrhu inspirativními konferenčními formáty pro nové cílové skupiny. Platforma Signals určí nové standardy. S tímto formátem máme ještě mnoho plánů.” Součástí těchto plánů je mimo jiné celoroční nabídka satelitních akcí, vývoj doplňkových formátů a internacionalizace.
Veletrh CEBIT 2018 se uskuteční od pondělí 11. června do pátku 15. června 2018.
Více o veletrhu na stránkách https://www.cebit.de/en/about-cebit/opening-hours/index