Pražský dopravní podnik vypisuje poptávkové řízení na pronájem reklamních ploch na autobusech


0 0 votes
Hodnocení článku

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vypisuje nové otevřené poptávkové řízení, které se týká pronájmu reklamních ploch na vnějších plochách na 150 autobusech typu SOR NB 12 a 150 kloubových autobusech typu SOR NB 18. Jediným kritériem tendru je výše ceny za pronájem všech ploch za rok, přičemž minimální nabídková cena je 3 370 000 korun za rok. Vychází z aktuální ceny nájmu reklamních ploch na 300 autobusech DPP. Nabídky lze podat poštou na adresu sídla DPP, nebo osobně v podatelně v sídle DPP. S novým nájemcem, který nabídne nejvyšší cenu, DPP uzavře smlouvu na tři roky s možností využití opce na další tři roky. Termín pro podání nabídek je 22. září 2022 do 12:00.

Nájemce bude muset při umisťování reklamy na vozidla dodržovat Kodex reklamy vydaný Radou pro reklamu, Standardy kvality PID i další závazné právní předpisy DPP, přičemž reklamní sdělení nebudou zasahovat do prostorů oken. Tento přístup se dříve DPP osvědčil již v minulých výběrových řízeních, návrhy reklamy jsou kreativnější a současně zůstává zachován komfort cestujících i jejich bezpečnost.

 DPP na přelomu loňského a letošního roku úspěšně realizoval obdobné poptávkové řízení na pronájem reklamních ploch na vnějších plochách tramvají typu 15T. Díky němu DPP od nového nájemce získává za pronájem ploch na 150 vozidlech v průměru třikrát více, než hradila společnost RENCAR ze skupiny JCDecaux, která reklamu až na 700 tramvajích DPP provozovala v letech 1997 až 2017.

Více informací o poptávkovém řízení ZDE

Zdroj: Dopravní podnik hl. m. Prahy

Foto: ŠJů, Wikimedia Commons


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
0 0 votes
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 2,83299 s | počet dotazů: 214 | paměť: 20418 KB. | 25.07.2024 - 00:02:45