Pražský dopravní podnik vypisuje poptávkové řízení na pronájem reklamních ploch na autobusech
![](https://izdoprava.cz/wp-content/uploads/2022/09/Horni_Pocernice-_Nachodska-_SOR_NB_18-_OAD_Kolin-1280x500.jpg)
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vypisuje nové otevřené poptávkové řízení, které se týká pronájmu reklamních ploch na vnějších plochách na 150 autobusech typu SOR NB 12 a 150 kloubových autobusech typu SOR NB 18. Jediným kritériem tendru je výše ceny za pronájem všech ploch za rok, přičemž minimální nabídková cena je 3 370 000 korun za rok. Vychází z aktuální ceny nájmu reklamních ploch na 300 autobusech DPP. Nabídky lze podat poštou na adresu sídla DPP, nebo osobně v podatelně v sídle DPP. S novým nájemcem, který nabídne nejvyšší cenu, DPP uzavře smlouvu na tři roky s možností využití opce na další tři roky. Termín pro podání nabídek je 22. září 2022 do 12:00.
Nájemce bude muset při umisťování reklamy na vozidla dodržovat Kodex reklamy vydaný Radou pro reklamu, Standardy kvality PID i další závazné právní předpisy DPP, přičemž reklamní sdělení nebudou zasahovat do prostorů oken. Tento přístup se dříve DPP osvědčil již v minulých výběrových řízeních, návrhy reklamy jsou kreativnější a současně zůstává zachován komfort cestujících i jejich bezpečnost.
DPP na přelomu loňského a letošního roku úspěšně realizoval obdobné poptávkové řízení na pronájem reklamních ploch na vnějších plochách tramvají typu 15T. Díky němu DPP od nového nájemce získává za pronájem ploch na 150 vozidlech v průměru třikrát více, než hradila společnost RENCAR ze skupiny JCDecaux, která reklamu až na 700 tramvajích DPP provozovala v letech 1997 až 2017.
Více informací o poptávkovém řízení ZDE
Zdroj: Dopravní podnik hl. m. Prahy
Foto: ŠJů, Wikimedia Commons