Jak pokračuje ražba tunelu Valík u Plzně?


0 0 votes
Hodnocení článku

Na konci ledna 2005 byla z obou tunelových rour budoucího tunelu vyražena zhruba polovina. Celková délka každého ze dvou bočních tunelů ( severní a jižní) by po dokončení stavby měla dosáhnout 330 m.“ V lednu jsme dobetonovali střední opěru v celé délce již dříve vyraženého středního tunelu a poté jsme demontovali speciální bednící forma této opěry, kterou vyrobila rakouská firma Östu Stettin „, uvádí vedoucí projektu ražené části tunelu Valík ing.M.Zelenka.  Ražba tunelu je pozorně sledována veřejností.  Klasický den otevřených dveří se uskutečnil  již v létě loňského roku a na začátek stavby se tehdy přišlo podívat 650 zájemců. Další den otevřených dveří se připravuje po doražení obou tunelových  trub i na letošní léto ( tedy na období mezi ukončením ražeb a zahájením betonáží sekundárních obezdívek tunelů).


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
0 0 votes
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 2,12783 s | počet dotazů: 201 | paměť: 24543 KB. | 01.05.2024 - 09:16:07