Jak pokračuje ražba tunelu Valík u Plzně?
Na konci ledna 2005 byla z obou tunelových rour budoucího tunelu vyražena zhruba polovina. Celková délka každého ze dvou bočních tunelů ( severní a jižní) by po dokončení stavby měla dosáhnout 330 m.“ V lednu jsme dobetonovali střední opěru v celé délce již dříve vyraženého středního tunelu a poté jsme demontovali speciální bednící forma této opěry, kterou vyrobila rakouská firma Östu Stettin „, uvádí vedoucí projektu ražené části tunelu Valík ing.M.Zelenka. Ražba tunelu je pozorně sledována veřejností. Klasický den otevřených dveří se uskutečnil již v létě loňského roku a na začátek stavby se tehdy přišlo podívat 650 zájemců. Další den otevřených dveří se připravuje po doražení obou tunelových trub i na letošní léto ( tedy na období mezi ukončením ražeb a zahájením betonáží sekundárních obezdívek tunelů).