Pražský dopravní podnik vypisuje poptávkové řízení na pronájem reklamních ploch na autobusech
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vypisuje nové otevřené poptávkové řízení, které se týká pronájmu reklamních ploch na vnějších plochách na 150 autobusech typu SOR NB 12 a 150 kloubových autobusech typu SOR NB 18. Jediným kritériem tendru je výše ceny za pronájem všech ploch za rok, přičemž minimální nabídková cena je 3 370 000 korun za rok. Vychází z aktuální ceny nájmu reklamních ploch na 300 autobusech DPP. Nabídky lze podat poštou na adresu sídla DPP, nebo osobně v podatelně v sídle DPP. S novým nájemcem, který nabídne nejvyšší cenu, DPP uzavře smlouvu na tři roky s možností využití opce na další tři roky. Termín pro podání nabídek je 22. září 2022 do 12:00.
Nájemce bude muset při umisťování reklamy na vozidla dodržovat Kodex reklamy vydaný Radou pro reklamu, Standardy kvality PID i další závazné právní předpisy DPP, přičemž reklamní sdělení nebudou zasahovat do prostorů oken. Tento přístup se dříve DPP osvědčil již v minulých výběrových řízeních, návrhy reklamy jsou kreativnější a současně zůstává zachován komfort cestujících i jejich bezpečnost.
DPP na přelomu loňského a letošního roku úspěšně realizoval obdobné poptávkové řízení na pronájem reklamních ploch na vnějších plochách tramvají typu 15T. Díky němu DPP od nového nájemce získává za pronájem ploch na 150 vozidlech v průměru třikrát více, než hradila společnost RENCAR ze skupiny JCDecaux, která reklamu až na 700 tramvajích DPP provozovala v letech 1997 až 2017.
Více informací o poptávkovém řízení ZDE
Zdroj: Dopravní podnik hl. m. Prahy
Foto: ŠJů, Wikimedia Commons