Nové železniční tunely.
Dne 20. června 2006 došlo k oficiálnímu ukončení provozu na drážním tělese vedoucím kolem kopce Hejnice na trati Lupěné – Hoštějn ( koridorová trať Zábřeh na Moravě – Česká Třebová) a zprovoznění úseku vedoucím skrz dva nové tunely.Provoz vlaků Českých drah byl převeden na nově vybudované drážní těleso vedoucí skrz dva nové tunely u Hněvkova. Zahájení provozu na novém drážním tělese je součástí modernizačních prací na koridorové spojovací trati Česká Třebová – Zábřeh – Olomouc – Přerov. Provoz po novém tělese bude zatím probíhat ve speciálním režimu sníženou rychlostí po jedné traťové koleji, oficiální otevření trati je plánováno na třetí čtvrtletí letošního roku. Zprovozněním nové trati se výrazně zkrátí jízdní doba – nové drážní těleso je o téměř 2 kilometry kratší než původní trať.