Letiště Praha hledá kreativní agenturu


Letiště Praha, a. s., vypsalo veřejnou zakázku na kreativní agenturu, která bude zapojena do komplexního budování jeho značky v segmentech B2B i B2C, a to jak v off-line tak online prostředí. Požadována je také zkušenost v oblasti employer brandingu. Přihlásit se mohou agentury působící v oboru reklamy min. 3 roky, které doloží veškeré kvalifikační předpoklady.

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vytváření konceptu komunikační strategie značky zadavatele, jeho kreativní zpracování a následná realizace reklamních kampaní (B2B i B2C) pro oblast offline a online komunikaci. Agentury mohou žádost o účast podat do 18. října 2017 prostřednictvím podatelny Letiště Praha, a. s.  Účastníci mají kromě referencí dodat i strategický koncept pro řízení brandu Letiště Praha a kreativní návrhy pro segmenty B2B a B2C.

Rámcová smlouva se stávajícím kreativním partnerem, agenturou Outbreak, končí na jaře 2018,  proto bylo vypsáno s předstihem zadávací řízení. S vítězem tendru, který by měl již být zapojen do přípravy a realizace komunikační strategie pro rok 2018, bude uzavřena smlouva na čtyři roky.

„Od budoucího partnera očekáváme strategicky promyšlenou a exekučně perfektně zvládnutou podporu při budování značky Letiště Praha, která bude logicky navazovat na komunikaci letiště z několika posledních let. Hledáme partnera, který přispěje k rozvoji unikátního brandu s velkým potenciálem,“ říká Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu.

Více informací a všechny podklady k tendru jsou ke stažení na profilu Letiště Praha: https://zakazky.cah.cz/contract_display_701.html

 

Zdroj: Letiště Praha


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Další články z IZDoprava.cz

Stránka načtena za 2,33537 s | počet dotazů: 207 | paměť: 20429 KB. | 15.10.2024 - 20:37:50