Eurotunel má silnou konkurenci.
Společnosti Eurotunel , provozující podmořský železniční tunel mezi Francií a Velkou Británií, se ani v roce 2004 nepodařilo zvrátit nepříznivý trend poklesu tržeb.Výsledky společnosti se podle agentury Bloommberg od jejího otevření v roce 1994 nepřestaly pohybovat hluboko pod prognózou. Ztráty se stále prohlubují vzhledem k cenám, které nasadili provozovatelé trajektů a leteckých společností.
Eurotunel, který je největším projektem ve sféře infrastruktury na soukromé bázi na světě, se podle odborníků nestačil “ postavit na nohy “ vzhledem k obrovským nákladům na samotnou stavbu tunelu. Jean-Louis Raymond, generální ředitel firmy, oznámil, že Eurotunel má prostředky na stabilizaci a zná cestu k oživení zájmu o cestování podmořským tunelem. Společnost plánuje také nové strategie pro nákladní a osobní dopravu.
Dluhy společnosti jsou ve výši 6,4 miliardy liber. Akcie společnosti klesly od roku 1987, kdy se projekt začal uskutečňovat, téměř o 90 procent.